[Epitesz-barkacs] zuhany 30liter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 11:14:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor jól emlékeztem, hogy volt az Ezermester-ben :-)
> csak már nem emlékeztem a részletekre, ebben már 10 liter is elég :-)

Régen használtuk a módszert még egyszerűbben: a nagy lavórból egy füles 2
literes edénnyel meregettük magunkra a vizet. A végén volt egy másik
edényben kevesebb tiszta víz, és azzal fejeztük be a fürdést. Jóval
kellemesebb lehet a szivattyús. Ugyanúgy be lehet fejezni egy másik,
tiszta vizes öblítéssel. Nomád körülmények között sokkal jobb az ilyesmi,
mint az, amikor az ember csak magára lögyböli a lavórból a vizet. Érdekes,
hogy régen, amikor ezt az emberek  nem is alkalmazták, csak a sima lavóros
lögyböléses módit, nem panaszkodtak, hogy pfúj, a saját levemet lögybölöm
magamra. Persze nem is hugyoztak bele a lavórba, kétségtelen.