[Epitesz-barkacs] thermoszelep

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 13:12:55 CEST

On 23 Sep 2008 at 10:42, vajk fekete wrote:
> fal es padlofutes legtelenitese sokaig tarto dolog. a padlo sem
> tokeletesen vizszintes, es a bubi felszallni nem fog, csak lassan
> kikergeted. a falon meg viccesebb, mert a meander tetejen nem lesz a
> falon legtelenito szelep.
Erre az a taktikám, hogy minden ágat elzárok, és egyenként
megnyitva kergetem a szivattyúval, ahogy az csak bírja.
Padlófűtésnél elég jól bevált megoldás.
A falon és mennyezeten 7 mm belső átmérőjű csövek vannak. Abban
olyan buborék, amit kikerül a víz, nemigen áll meg. Apró bubik
ragadnak a cső falán, azok majd idővel távoznak, de a fűtés
hatékonyságát érdemben nem befolyásolják.

üdv

szepygab