[Epitesz-barkacs] thermoszelep

Gál István g.i at chello.hu
2008. Sze. 23., K, 13:23:05 CEST

Ezekkel a szuperokos öntanuló termosztátokkal is az a bajom, hogy csak annak a szobának a hőmérsékletét veszi figyelembe ahová fel van szerelve.
Nem tud mit kezdeni egy olyan szituációval, hogy pl. takarékossági szempontból a földszinten levő szoba hőmérsékletét (ahova pl. fel van szerelve a termosztát)
éjszakára lentebb veszem, az emeleti hálószobáét meg fentebb. (nappal fordítva)

Gál István