[Epitesz-barkacs] thermoszelep

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 23., K, 13:36:12 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.23. 12:24:37 +2h-kor írta:

> Ez alatt azt kell érteni, hogy valahol felül van egy túlfolyó a tágulási
> tartálynál, és itt, ha akar, akkor akár spriccelhet is kifelé a víz?

a kazánból felül kijövő 60-as cső megy fel a tágulásiba, ott minden
levegőt, bármit kiböföghet, és a "levegőtől kitisztult" melegvízet
nyomatom meg a radiátorok felé

tudom, hogy nem ezt tanítják hivatalosan, de ez nálam jól megy

így nagyon hamar "légdugómentessé" válik, akármi is történt a
radiátorok környékén,