[Epitesz-barkacs] thermoszelep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 20:26:07 CEST

vajk fekete wrote:
> bocs, nem gondoltam bele, es regen szamoltam mar ilyet. igen,
> aramlasi sebessegtol is fugg. a csogyar tablazatot ad, hogy milyen
> vastag cso, mekkora liter/percnel mekkora vizmm-nek felel meg.

Jaa, így már teljesen korrekt. Ezt a táblázatot felrakhatnád ide, vagy
valami link is jó lenne.

Vajon van jelentősége annak, hogy mennyire tükrös vagy csak sima a cső?
Vajon a klímák csöveit azért csinálják tükrösre, hogy az utolsó szemig ki
lehessen szedni belőle a nemkívánt szennyeződéseket, vagy azért, hogy
ezzel is csökkentsék az áramlási veszteségeket?