[Epitesz-barkacs] BLDC motor kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 26., P, 22:10:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nekem egy Danfoss keringető 5 évnél sokkal rövidebb idő alatt döglött
> meg :-(

Persze, van ilyen is.

> éjjel-nappal, (a párszor 1 perc helyett), de most kellene egy bármilyen
> megoldást
> kipróbálnom (vésztartaléknak) de most a Danfoss-tól elment a bizodalmam
> :-(

Ha mosógépről van szó, akkor én biza elmennék az orczi tér közelébe, és
ott vennék egy vagy két szivattyút. :-) Már nem tudom, hol vettem egész
más célra, de a végsőkig bírták, három sorba kötve, dzsuva helyen.

> az a felső kiszívja maga alól a vizet (szerintem)

Nem ilyen egyszerű a dolog. Vannak a műanyag házon belül fura járatok,
amik az átáramlott léből származnak. Amúgy maga a szivattyú rendelkezik
egy úszókapcsolóval, ami a végén akár elég mélyre is süllyedhet, tehát a
szivattyú motorja már levegőbe kerül. Ezért van biztos megoldva, hogy ha
áramlik benne víz, akkor hűtése is van. Még a szennyvíz szivattyúknak is.
(Ezért mondtam, hogy meg kell nézni, hogy van megoldva a hűtése.)