[Epitesz-barkacs] M0

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 12:57:00 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Elkészült Ercsiig az új szakasz? Átadták vagy csak belógtál rá? :-
> ) Nem is hallottam az átadásáról.

Sokkal tovább is lehet menni, én valahol lehajtottam, ahol láttam Ercsi
táblát, onnantól elég szar úton kellett 1-2 km-t menni, aztán merőlegesen
becsatlakozott ez az út a régi 6-osba. Lesz újabb, jobb?

Nem volt célom mindennek a felfedezése, csak valamennyit akartam menni az
M6-on, még sosem jártam rajta korábban, a már elkészült szakaszon sem.
Most tudtommal Dunaújvárosig is el lehet rajta jutni, a táblák szerint az
országból is kimenni, de nyilván nem végig az M6-on.

> Azért ahogy a kamionosokat ismerem, fogsz még látni négyet egymás
> mellett, a hegynek felfelé :-(

:-))) Fő a pesszimizmus! Azért ilyet nem látok olyan helyeken sem, ahol
már régóta van autópálya, pl az M1-nek elég komoly kamionforgalma van, és
vannak kapaszkodósávos szakaszok is bőven, sosem láttam még 3 kamiont a 3
sávban. Pedig azért sokszor mentem már az idők során.