[Epitesz-barkacs] krumpliarusok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 13:13:30 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Te messzebb laksz a Camponatól, így nem nagyon hallod, amikor
> hétvégi rendezvény van. Az pontosan így működik, ahogy leírtad.

Ez valóban kellemetlen lehet a közel lakóknak, ahogy pl a sportcsarnokok,
focipályák, és egyéb ilyesmik közelében lakóknak is, de más az ábra mégis.
Ezek helyhez kötött dolgok, és igaz, hogy aki ott lakott, amikor azt a
valamit odatelepítették, az megszívta, de ha nagyon zavarja, el is
költözhet. Én pl iskola mellett se szívesen laknék, mert - nem vagyok
pedagóguslelkű - rövid ideig tolerálnám csak azt a néha igen hangos
gyerekzsivalyt, ami jellemzi az általános iskolákat. Aztán vannak ipari
üzemek, ezeket már megpróbálják kordában tartani.

Na de ez az általam emlegetett jelenség, bárkit bárhol megtalál. Még a
valami dallamfélét röviden lenyomó family frost-os autót csak-csak
elviselem. Pontos időpontokban hetente egyszer jelenik meg, egye fene, bár
ezzel sem értek egyet. Na de ezek a váratlanul megjelenő, szövegeket
hangosbeszélőkön óbégatós járgányok nagyon bosszantanak. Sokszor
éjszakázás után kicsit elengedném magam reggel, erre ezek jönnek
ébreszteni. Korábban még agresszívek is voltak, beordítottak az egyes
házakhoz, hogy rávegyék az ottlakót a vásárlásra. Na ez már végképp
kiakasztott.

> A rengeteg sok kérdésed gondolom költői, Te is tudod ugyanazt a
> választ, mint mi ;-)

Azért kíváncsi vagyok a véleményetekre. Volt egy emberke, akivel jó
nagyokat vitatkoztam mindenféle témában, és neki nemhogy semmi elenvetése
nem volt ezekkel a hangosbeszélős árusokkal kapcsolatban, hanem még én
voltam a nemtommilyen, hogy ezt nem akarom megérteni, hogy ez egy jó
hagyomány.... Hát tényleg nem. De vajon mások itt? Mert hajlamos vagyok
elfogadni, hogy tényleg én vagyok már túl bogaras.