[Epitesz-barkacs] M0

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 27., Szo, 13:36:14 CEST

Halihó!

jhidvegi ezt írta:
> Ja, még annyi, hogy mintha ez nem így lenne. Mintha láttam volna mégis
> matrica-vignette táblát. Nem csak az M0-án belül vannak a ingyenességek?

  Elvileg ezek a szakaszok mentesek a matrica alól, ahogy a M1/M7 is mentes az
M0-ig.

> Na megnéztem az autopalya.hu oldalon, itt vannak felsorolva a díjmentes
> szakaszok:
>
> http://www.autopalya.hu/engine.aspx?page=dijmentes
> Hát az M6 nincs köztük. Bár nemtom, mennyire friss a lap.

  2008. 01. 14.

> És most jut eszembe, hogy az átadás napján mondták a hírműsorokban, hogy
> egy napig díjmentes, ergo a többi napon már nem az. Ez van.

  Mintha úgy írták volna, hogy D1 ingyenes marad egészen az érdi csomópontig
(hogy itt melyik csomópontot értik, azt nem tudom... :), a többi kategóriában
egy napig ingyenes. De nem tudom pontosan.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor