[Epitesz-barkacs] krumpliarusok

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 27., Szo, 21:11:45 CEST

On 27 Sep 2008 at 18:29, jhidvegi wrote:
> Lehet, hogy ezzel kezdem, hogy ezt írom ki, mert ha hetente nem jön
> legalább egy cetli, hogy eladó házat, telket keresek...
Gondolom, a zöld filccel írtnak tűnő cédulát "Eladó házat keresek
méltányos áron" Neked is bedobták.
Mivel mi áruljuk a házunkat, nagy óvatosan felhívtam.
Letiltottam a hívószám kijelzést, és eldöntöttem, hogy
bemutatkozás nélkül megkérdezem, milyen árhatárok között
gondolkodik.
Nem szeretnék leendő betörőknek terepszemlét tartani :-(
Az első mondatban kiderült, hogy egy ingatlan ügynökség a hirdető
:-)

üdv

szepygab