[Epitesz-barkacs] sorbakötött elektromágnes?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 27., Szo, 22:06:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.27. 20:01:48 +2h-kor írta:

> Aha. De kár, hogy pont fordítottam kell működnie! Habár megoldható, hogy a
> zárás akkor történjen, amikor beránt, csak ekkor a rúd felső vége kell,
> hogy valami szelepfélét nyomkodjon. És ugye a tömítés (hogy az a szelep
> mennyire jól zár), eléggé közömbös, lényeg, hogy ne annyira rosszul
> zárjon.
>
> Azért még mielőtt ennek a harangozó szerkezetnek :-) nekiugrasz, gondold
> át Auth Gábor javaslatát: csinálhatod leeresztő csappal is, de az lenne a
> lényege, hogy igen kis lyukon, szűkületen keresztül tudjon a víz

a szivattyúnak a felszínen kb 25 méternyi úton kell 4m szintkülönbséggel eljuttatni
a vizet, kb 25 v 32-es csövön

ez 20 liternyi térfogat, ennyit kell elcsurgatni

viszont egy slukkra 160 - 200 liter vizet kell felhoznia, és fojtás nélkül,
a legkisebb elektromosenergia veszteség nélkül szeretném (kívánom)
megoldani

ennek a 20 liternek a végén 0,01 bar-on is csurognia kellene