[Epitesz-barkacs] sorbakötött elektromágnes?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 07:38:51 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Tökéletesen működhet, ha a zárásához elég a 0,4 bar nyomás.

Tulajdonképpen nulla nyomás is elég, ha a vasdarabot elég erővel nyomja
fel a tekercs. A hegesztő masinában is ilyesmi szelep van, ott kis rugó
nyomja rá (ez áramra nyit ugye), és látom, hogy igen szerény nyomásnál se
nyit ki. Látszik a nyomáscsökkentő másik óráján. Szerdán hegesztettem
vele, még mindig tartja a nyomást a pisztoly kis gázterében. (A palack el
van zárva, ott már nulla a mutatott érték.)