[Epitesz-barkacs] M0

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 09:48:33 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A bókot köszönöm. Az önbizalmad az, amit csodálok.
> Tudod, hogy a Te gondolkodásod AZ igaz, és mindenki aki másként
> gondolkodik, át lett programozva.

Nem értelek. Azt mondtam átprogramozásnak, hogy pl beveszed a sehova se
vezető híd dumáját, és továbbadod, miközben a tények (nem az én
véleményem!!) szerint a híd a 6-os és 51-es összekötő útjában áll, és
használható. Erre nem tudom, hogy lehet gombot varrni?

> Igérem máris programoztatom magam arra, hogy kerüljem az Általad
> politikainak értékelhető szövegeket :-)

Ez helyes is lenne. Nem ügy utánanézni a tényeknek, és nem lesz gond. Pl
hogy hány km az új M0 autópályásított szakasza, az is ilyen volt, megvolt,
utána lehetett volna nézni. Vagy a 70-es fölött épült vasúti híd. (Itt
prejudikáltad, hogy nem lesz meg az út átadásáig, de jelentősen előtte
meglett. Itt hálistennek nem következett az, hogy itt egy híd, ami sehova
se vezet. :-) Pedig ez lett volna a következő logikus gondolat. Ezek
mindenki által használt objektumok, és egy furcsa szinte drukkolást látok,
hogy valami ne sikerüljön, hogy valamibe bele lehessen kapaszkodni, kötni,
hogy szinte örülni lehet bármilyen vélt vagy valós hibának, amiket
mindegy, ki követ el, a lényeg, hogy mikor.)

Szívesen elhallgatnék amúgy, ha azt látnám, hogy mások is bejönnek, más
témákat is lehetne olvasni, pl lakberendezésieket, esztétikaiakat, egyéb,
jó ötleteket, amik nem csak a hőtechnikával foglalkoznak. Remélem, idővel
ezek elnyomják az efféle ostoba vitákat.