[Epitesz-barkacs] M0

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 28., V, 10:15:31 CEST

Halihó!

jhidvegi ezt írta:
> Na majd megnézem, amikor újra arra járok, na meg hát majd biztos frissítik
> azt a honlapot is előbb-utóbb.

Az index.hu az következőt írta: "Az M6-os városi szakaszát kedd délután két
órától használhatják az autósok. Éjfélig mindenkinek ingyenes lesz, szerda
hajnaltól azonban már csak a személyautósok és a többi, D1-es díjfizetési
kategóriába tartozó jármű mehet rajta díjfizetés nélkül."
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor