[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 28., V, 11:04:03 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.28. 10:06:20 +2h-kor írta:

> Tényleg, a minap hallottam egy riportot, amiben - joggal - csepülték a
> lakótelepi szigetelések minőségét. A riportalany elmondta, hogy nemrég
> járt Türingiában (nemtom, hogy kell leírni), ahol ilyesmibe bele se fognak
> 15 centi alatt. Szóval nem kell megijedni a vastagságtól, szerintem fel
> kell rakni. Előbb-utóbb remélem, megváltozik az a hülye szabály is, hogy a
> méretnövekedésbe kötnek bele (most ugye 5 centit néznek el).

2008-tól 10 centinél vastagabbat nem szabad, pedig a tudomány 15-16 cm-t mond

tehát ez az "építéspolitika" :-( , a tervezőnek meg kuss, mert akkor a
kamarai tagságot veszik el tőle, anélkül meg nem tervezhet :-(

így lesz a tervezőből "megélhetési tudós" (Magyar Tudomány, 2002/5 534. o.
Glatz Ferenc az MTA rendes tagja, az Akadémia elnöke) mondta, ami
elhangzott az MTA Közgyűlésen 2001. november 5-én délután

a "megélhetési tudóst" , ami a megélhetési bűnöző, és a megélhetési politikus
utáni TÖKÉLETES fejlődési szakaszt jelzi