[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 28., V, 16:07:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> persze meghagyok mindenkit a saját hitében, de ha valakit érdekel,
> hogy miért van igazam, akkor elmondom....

Engem az a része érdekel, hogy ha van egy marha rég megkezdett de
befejezetlen ház, arra mi vonatkozik? Mintha új építésű lenne, vagy mintha
rég kész lenne?

Valszleg az oldalt lévő kertméretekkel nincs gond, de az se probléma, hogy
van egy házméret, ami van a rajzon, és ezzel a - tegyük fel - 15 centi
szigeteléssel a méretek mindkét irányban (egyszerű alak) 30 centit
növekszenek?