[Epitesz-barkacs] M0

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2008. Sze. 28., V, 20:22:11 CEST

-----Original Message-----
From: epitesz-bounces at lists.javaforum.hu
[mailto:epitesz-bounces at lists.javaforum.hu] On Behalf Of jhidvegi

pl az M1-nek elég komoly kamionforgalma van, és
vannak kapaszkodósávos szakaszok is bőven, sosem láttam még 3 kamiont a 3
sávban. Pedig azért sokszor mentem már az idők során.

Tudnék Neked mesélni Győr - Tatabánya viszonylatról... Kellett mennem
tanúskodni is már, amikor BUSZ!!! volt a hunyó, úgy előzött, hogy teletalpas
vészfékkel tudtam menteni a helyzetet, szerencsére volt éppen rendőr, és
kivonta a forgalomból buszos barátunkat, aki különjáratú busszal
GYEREKEKET!!! vitt kirándulni, majd a rendőrségen sírt, hogy oda a kenyere,
ha elveszik a jogsiját. Előbb kellett volna gondolkodni a marhának... és
bizony nem egyszer ment előttem három kamion egymás mellett, akkor is,
amikor még csak félpályás volt az M1, azaz szembeforgalom is volt...
A kamionsofőr nem ember...
Pénteken meg Sopronba vittem kolleginákat. A 85-ös útról ne is beszéljünk...