[Epitesz-barkacs] krumpliarusok

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2008. Sze. 28., V, 20:44:32 CEST

-----Original Message-----
From: epitesz-bounces at lists.javaforum.hu
[mailto:epitesz-bounces at lists.javaforum.hu] On Behalf Of jhidvegi

egy jó
hagyomány.... Hát tényleg nem. De vajon mások itt? Mert hajlamos vagyok
elfogadni, hogy tényleg én vagyok már túl bogaras.

Józsi, én egyetértek Veled. Nagyon zavar engem is mindenféle zaj. Mert ami
hangot nem én keltek, nem tetszik, az zaj. Kisgyerekek is vannak, akik
napközben is aludnának, ha nem jönne a cirkusz ordító autója napjában
többször, például. Vagy az ilyen hatalmas kerekű, roncsautókat széttaposó,
nemtudomhogyhívják amerikai járgányok bemutatója. Kit érdekel? Milyen alapon
dúlják fel egy település nyugalmát (saját haszonszerzésüktől vezérelve) a
szinte négyszögjelre túlvezérelt hangszóróikkal? Ami műszaki bunkóság külön
zavarja a mérnökember fülét... Valaki ezt engedélyezi a "tanácsházán"...
Nemrég Tatabányán ordított a taposóautó két napig, majd csend lett, utána
hangszóró nélkül járta a várost. Talán győzött a polgár. Illetve nem is így
írom, mert ezt a szót már kisajátították, győzött a közfelháborodás, mert
mindenki anyázott a városban, és talán valaki(k) vette(k) a fáradságot,
valaki meg megértette, és betiltotta azt, amit meg se szabadott volna
engedni. Oldják meg szelektíven. Találják meg célközönségüket úgy, hogy nem
zavarják a többieket.
A szomszédom is úgy akart füvet nyírni, hogy kitette az udvari ablakba a
hangfalat, jól felhangította, és elővette a fűnyírót (benzines). Megkértem,
hogy úgy hallgassa azt a zenét, amit én nem kedvelek, hogy én ne halljam.
Fáradjon be, csukja be az ablakot. No, gondolhatod... A másik oldali új
szomszéd a kerti grillezéssel akarta ugyanezt eljátszani olyan hangerővel,
hogy az utca végén is hallják. Én meg azt nem értem, miért nem tanította meg
nekik az a jó édes anyukájuk, hogy mi illik kultúremberek körében.