[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 20:17:38 CEST

On 29 Sep 2008 at 18:05, vajk fekete wrote:
>  - problema az utcan parkolas, nem tud vegigmenni a kukasauto a
>  parkolo autoktol - nagy lett a forgalom az eddig csendes kicsi
>  utcakban - nem birjak a kozmuvek a terhelest. villanyt huzni meg
>  csak-csak lehet, de pl ha a tervezett fole megy a csatorna terhelese,
>  azt nem egyszeru megnovelni - nincs elegendo kozszolgaltatas, nincs
>  hely az ovodaban, iskolaban
Lesz minálunk nagy ingatlanfejlesztés. A 6-os út bevetője és a
Dunapart között van egy hatalmas terület. Sajnos egy részén a 70-
es évekig kommunális szemétlerakó volt. Még ma is annyi metán
keletkezik, hogy helyenként jobb ott nem dohányozni szélcsendben.
Önkormányzatunk eladta azzal, hogy a vevő megoldja a szeméttelep
rekultivációját, saját pénzén. (Arra majd kiváncsi leszek, hogy
milyen üregyekkel, mennyibe fog ez mégis kerülni a kerületnek.)
Ennek fejében építhet kb. 1200 lakást !!!
A kerület lakossága ma kb. 53 000. Ha ezek a lakások felépülnek,
ez egycsapásra kb. 10 %-kal nőni fog. Az adóbevételek miatt már
előre örülnek a városházán. Azt szerintem senki sem számolta ki,
hogy óvodában, iskolában, orvosi rendelőben, szociális ellátásban
ez mibe is fog kerülni. Nem tudom, mindezt beleszámolva is megéri-
e?

üdv

szepygab