[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 20:56:10 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A kerület lakossága ma kb. 53 000. Ha ezek a lakások felépülnek,
> ez egycsapásra kb. 10 %-kal nőni fog. Az adóbevételek miatt már
> előre örülnek a városházán. Azt szerintem senki sem számolta ki,
> hogy óvodában, iskolában, orvosi rendelőben, szociális ellátásban
> ez mibe is fog kerülni. Nem tudom, mindezt beleszámolva is megéri-
> e?

Nem is tudtam róla, hogy van ilyen. Engem a lakótelepszerű építkezés
akaszt ki.

Az elején nem lesznek problémák az orvosi témában, max a gyerekek terén.
Ide valszleg alapvetően fiatalok fognak költözni. Ebből a szempontból én
nem látok problémát. A létszámnövekedés nem biztos, hogy káros, feltéve,
hogy van hova menni, de hogy lakótelepszerű akármit építeni, hát ez nem
okés. Vagy nem az lesz? 1200 lakást el nem tudok képzelni családi házas
módon arrafelé.