[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 22:22:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 18ker Szarvascsárda tér
> 50 méterre az új Piac, ami a régen betemetett szeméttelepre épült,
> (korábban téglagyárhoz agyagbánya volt) mégis süllyed rendületlenül
>
> a gáz termelődésére ott is panaszkodtak

Biztos, hogy az az a gáz? Régibb fajta piacon - én legalábbis - alig tudok
levegőt venni. Itt bűzös halszag, amott valami más, és persze mindenki
ezerrel dohányzik, kicsit arréb hányás valahol... (Ezek az élmények a már
asszem átépített Lehel úti piacról valók.) Ha itt egy szeméttelep is lett
volna alul, ami jószerivel aktív, hát meg se kottyant volna. :-)