[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 30., K, 07:54:20 CEST

On 29 Sep 2008 at 22:19, jhidvegi wrote:
> Hát ha csak pártíz lakás van bennük, akkor igen, ha sokkal több, vagy
> értelmesebb a tervez~N, meg az önkorm, akkor mindenféle lesz ott
> el~Nbb-utóbb. Pl az említett 1200 lakásnál meglepne, ha a környékbeli
> közértekre... lenne alapozva.
Elsősorban beruházó kérdése. Ha minden talpalatnyi területet
lakásként akar eladni, akkor ott a tervező nem fog tudni mást
tervezni. Érdemes lenne szabályozni, hogy a földszinten csak
kereskedelmi / közösségi terek épülhetnek.

Szerepet játszthat a feledékenység is.
A mifelénk csak posványosként amlegetett lakótelepen épült pl.
hatalmas sportközpont is. Az egészet lakótelpestül,
sportközpontostul, egységesen megtervezték. A kertek alatt folyó
patakot felduzzasztva még egy kis tavacskát is kialakítottak. Ez
volt az egyik központi eleme a marketingnek.
Arra nem gondoltak, hogy a tavacska körül majd valami élet is
lesz. Tán tavasszal megjelent az első lakókocsi és mellette a
műanyag dobozwc a parton. Nem mentem oda megnézni, hogy büfé-e.

üdv

szepygab