[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

Topybear topybear at chello.hu
2008. Sze. 30., K, 09:50:50 CEST

jhidvegi wrote:

> Na jó, nyilván nem ilyen ipari tevékenységre gondoltam. De annyian
> vannak szanaszét, akik szeretnek valamit barkácsolni, motort szerelni,
> asztaloskodni, fúrni-faragni, és ki tudja, mimindent lehetne még. Hát
> ilyen helyen semmi ilyet szinte nem lehet. Csak lakni, és lakni. TV-zni
> szép csendben, matatni a számítógépen jobb esetben, enni-inni-aludni,
> gyereket egrecíroztatni... :-)

Érdekes dolog ez egyébként. Az előző lakás panel volt, gyakorlatilag
semmi nem hallatszott át (egyszer éjszaka valaki elengedte full hangerőn
Bach D-moll toccata és fugáját, na azt akkor lehetett hallani). A
mostani lakás monolit beton technológiás, itt valamivel több
áthallatszik, de sokat segített, amikor a központi fűtés átvezetéseinél
a réseket megtömtem sziloplaszttal. Aztán jártam egy volt kollégánál a
rómain, kis négy emeletes (marha drága) házak, panel építés, na az halál
volt, ha a szomszéd köhentett, vagy rottyantott egyet a wc-n, simán
lehetett hallani.
A franc se tudja, hogy a két panel közt technológiailag mi különbség, de
az egyik csöndes, a másikban meg minden áthallatszik.

Topy

PS: Egyébként lehet venni digitális termofejet is, az programozható, nem
kell elmenetelkor letekerni aztán meg vissza. Németeknél, ebay-en egész
normális áron hozzá lehet jutni. Nekem bejött. Ha valaki ilyesmin töri a
fejét, arra nagyon oda kell figyelni, hogy milyen csatlakozású a szelep.