[Epitesz-barkacs] futes anomaliak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 30., K, 11:11:47 CEST

vajk fekete wrote:
> Szinte nincs karbantartasi koltsged es melod!
>
>  - nincs homlokzat amit festeni/vakolni/javitani kell
>  - nincs teto (van de nem a te bajod)
>  - nincs kerites
>  - nem kell fuvet vagni, fat permetezni, falevelet gereblyezni
>  - nincs kazanod, szinte nincs futeskarbantartas

Na jó, ezeket tényleg figyelmen kívül hagytam.

Amúgy a lakótelep egy tök más életforma. Vannak, akik imádják, vannak,
akik utálják, a többiek a kettő között valahol...

Én úgy fogom fel, hogy összességében az a nagy előnyük, hogy a
túlnépesedett emberiség jelentős részét sikerrel bedobozolja kis helyre,
ezzel jelentősen csökken a temészetrombolás lakhatási célból. Pl Budapest
most akkora, amekkora. Ha az összes régi bérház és lakótelep lakóit mind
családi házba költöztetnénk, méghozzá kertvárosiasba, tehát nem sorház,
nem utcafrontos, akkor irdatlan mértékben nagyobb kellene legyen a város.
Valszleg már most is túl nagy ahhoz, hogy az M0-t mindenesetben megérje
használni. Ha mondjuk 3-szor ekkora lenne, akkor kéne lennie közbülső
körgyűrűnek is, vagy mittudomén minek, mert 300km-es külső körgyűrű már
nem az igazi.