[Epitesz-barkacs] homlokzati dubel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 30., K, 11:16:44 CEST

vajk fekete wrote:
> egyreszt a fodraszatban mindenfele veszelyes vegyszerekkel
> foglalkoznak, ezek nem valok lakoovezetbe
> masreszt ugyfelforgalommal jar, ami noveli az autoforgalmat es
> kozteri parkolohelyeket kivan.
>
> ezekben a lakoparkokban a maximalis beepites erdekeben az osszes
> belso ut ilyen jarda-ut kombinacio, minden haz alatt teremgarazs,
> felszini parkolohely nincs vagy minimalis. varoskozpont jellegu reszt
> fobb utakkal nem alakitanak ki, mert az is elvenne a helyet a
> hazaktol.

Tulajdonképpen ez családi házas jellegű helyeken is divat pl kanadában, de
máshol is. A guglin is meg lehet nézni azokat a helyeket, ahol kanyargós
utcácskák vannak, az áthajtásnak nincs értelme, szinte zsákutcák halmaza.
Végülis a neve is mutatja: lakópark. Mármint az itthonit. Aki oda megy, az
lakni megy, nem bulizni, moziba, fodrászhoz meg hasonlók.

Más kérdés, hogy szerintem ez egy elég degenerált felfogása a mai
embernek. Régen talán nem is volt ilyen fogalom, vagy nem így, hogy valaki
délután 4-től másnap reggel 7-ig semmi mást nem tesz, csak lakik. :-)