[Epitesz-barkacs] indesit gáztűzhely

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 3., P, 22:08:21 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> hát érdekes a világ....
>
> krómacélnak látszó, de a mágnes nagyot csattan, amikor a közelébe
> kerül :-(

A krómacél, pl villáskulcs (króm-vanádimacél) mágnesezhető! A króm meg a
többi csak ötvözők.

> elmentem a "Lángőr"-höz, PB-hez való fúvókákért, a gyári leírás
> szerint is azt külön kell hozzá megvenni (egyedül a Zanussi az,
> amihez gyárilag adnak PBfúvókát)
>
> indezithez való PB fúvóka kapható náluk, de a kis csomagban
> levő 6mm-es menet nagyobb, mint a gyári fúvókák 5mm-es
> menete :-( , azaz nem lehet beletekerni

Ha van fölösleges fúvókád a tűzhelyhez, meg lehet csinálni PB-hez
használhatóan többféle módon is. A PB-hez kisebb furatátmérő tartozik. Ha
megmondod a láng méretét (gázrózsa), megmérem neked, hogy mekkora átmérőjű
lyuk kell legyen a fúvókán.

Ezt legalább kétféleképpen lehet házilag előállítani:
1. beledugsz a fúvókába egy akkora huzaldarabot, ami akkora helyet hagy
maga mellett, amekkora kell (keresztmetszet). A módszert anno a zsiguli
fúvókájánál sikerrel alkalmaztam.
2. teleforrasztod, majd kifúrod a megfelelő méretre.

Persze a profi megoldás az, hogy megveszed készen.