[Epitesz-barkacs] indesit gáztűzhely

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 3., P, 22:58:10 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.04.03. 22:08:21 +2h-kor írta:

> A krómacél, pl villáskulcs (króm-vanádimacél) mágnesezhető! A króm meg a
> többi csak ötvözők.

bocsi koracél (korrózióacél) lett volna a szavam, csak nagyon elírtam :-(

> Ha van fölösleges fúvókád a tűzhelyhez, meg lehet csinálni PB-hez
> használhatóan többféle módon is. A PB-hez kisebb furatátmérő tartozik. Ha
> megmondod a láng méretét (gázrózsa), megmérem neked, hogy mekkora átmérőjű
> lyuk kell legyen a fúvókán.

55mm, 75mm , 100mm átmérő

csak nem neked is pb-gázod van?  (bár lehet, mert vezetékes gázod nincs
mintha valamikor írtad volna)

> Ezt legalább kétféleképpen lehet házilag előállítani:
> 1. beledugsz a fúvókába egy akkora huzaldarabot, ami akkora helyet hagy
> maga mellett, amekkora kell (keresztmetszet). A módszert anno a zsiguli
> fúvókájánál sikerrel alkalmaztam.

ez lesz a könnyebben megoldható

> 2. teleforrasztod, majd kifúrod a megfelelő méretre.
>
> Persze a profi megoldás az, hogy megveszed készen.

hát 2 fúvókagarnitúrát vettem, (azaz nem én barkácsoltam)
és most vihetem vissza :-(