[Epitesz-barkacs] Fw: indesit gáztűzhely

cst maguspr at freestart.hu
2009. Ápr. 5., V, 13:40:44 CEST

icipicit tisztul a kép :-)

az Indesitnél fúvókánál van G30 fajta is, csak én nem tudtam, hogy az
micsoda

keresgélve találtam "ráutaló" infot:
--------------------
a Fagor gázkazán leírásában akadtam rá
G-31  =>  propán
G-30  =>  bután
----------------------
GA/N 100A H I LÉGFÚVÓK KEZELÉSI UTASÍTÁS
...bután, G30 és propán, G31), az EU országok nemzeti törvényeiben
meghatározott
gáz csatlakozási nyomáson. (Magyarországon a G20 jelő földgázt "orosz gázt"
...)
tehát Obama és a G20  mellett az orosz gáz is G20 :-(

no, a használati utasításból kikövetkeztethető formában
innen kiderült, hogy van 0,5  0,70 és 0.86 -os fúvóka, ha PB palack kellene

no, találtunk pár fúvókát a csomagban, de a használati utasításban nincs
jelezve, hogy milyen, sőt az van írva: " ( külön vásárolható tartozék )",
fúvókaszámok nincsenek rajta sem, de kisebb furatok vannak benne, mint a
földgázhoz valóban.

ha most sikerül kicserélni a fúvókákat, lehet, hogy működni fog

sőt még az "égő minimum beállítása" is meg van a szövegben