[Epitesz-barkacs] Gázkészülék szerelő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 5., V, 20:06:28 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Hm... a gázzal nem szórakoznék... :)

Ez utóbbit ezért írtam. Sehol nem kell a gázzal összefüggő rendszerbe
beavatkoznod. Nem kell egy gázcsövet se megbontanod.

>   Ehhez szét kellene szednem a kályhát... hm... majd meglátom, mit
> tehetek... végülis a sváb vérem a spórolás mellett van. :)

Csak a forgatógomb táját kell szétszedned, hogy ehhez a csatlakozási
ponthoz, ami a termoelem innenső része, hozzáférj. Gondolom valami
egyszerű burkolatelem leszedése kell hozzá. Idáig teljesen egybe jön el a
termoelem, nincs máshol kötési pont (szerintem). Ez valami koaxnak
felfogható rézcső.