[Epitesz-barkacs] uj mosogepek vizhofoka

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 6., H, 09:10:52 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.04.06. 08:15:12 +2h-kor írta:

> Rád valószínüleg hasznos, de egy átlag háziasszonyra nem biztos.
> Szerintem annyit kéne, hogy a ruhákban található "kresztáblákat"
> felrajzolni az alőlapra, és arra forgassa a háziasszony, amit a
> ruhában lát. Több kezelési lehetőség csak több hibalehetőséget
> tartalmaz.

ami nekem nem tetszik, hogy ha termosztáttól függetlenül
"időtartam" szerint fűt, akkor
a hidegvíz hőmérséklete függvényében
télen 6 celsiusból  20 celsius lesz
tavasszal 16 celsiusból 30 celsius
nyáron 26 celsiusból 40 celsius lesz

ekkor a 30 celsiusos gyapjúmosást csak tavasszal tudom,
mert télen a hidegvíz nem mos eléggé, nyáron meg
"megég" a gyapjú

(gondolj az átfolyó rendszerű gázvízmelegítőre, ott télen
langyos a víz a deltaT 25celsius miatt, ott télen a vízmennyiség
csökkentésével tudsz védekezni)

"egy átlag háziasszony" csak azt tapasztalja, hogy "hiba van" :-(

tehát, ha CSAK "időtartamfűtésű", akkor egy "előhűtő - előfűtő"
előmelegítővel kell megoldanom, hogy téltől-nyártól
függetlenül 16celsiusos hidegvizet kapjon a mosógép

tehát meg kellene tudnom, hogy a "okosan tudományos autómata"
szoftveres programja hány celsiusos hideg vízre van beállítva!!! ????

vagy meg kell szereznem a kapcsolási rajzot :-( , hogy megtudjam,
hogy "időtartamfűtéses", vagy "termosztátvezérléssel" indul-e
a mosás?