[Epitesz-barkacs] felultoltos mosogep kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 7., K, 12:44:27 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.04.07. 11:44:08 +2h-kor írta:

> Az enyémben az alapba van öntve a neki kiképzett helyre (vagy ragasztva,
> rögzítést nem látok, se csavart se semmi mást).

a rögzítés tuti, hogy egy vaspálca a betonnal körbeöntve
(a soroksári Auchan teherbejárójánál kidobott szerkentyűk
-- azaz a cserénél leadható roncsok -- között láttam,
hogy az elöltöltős mosógépekben is betontömbbel van megoldva)

viszont vagy 4 db gumibakot vagy 4 db valódi rugót kell vennem,
a 4 sarkához  (  igazán egy EURIKA mosógépet alakítok át
" lengettyűsre "  )