[Epitesz-barkacs] Lakásárak Budapesten

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2009. Ápr. 9., Cs, 15:13:43 CEST

Ha már HÉV: Óbuda, Római (Pók utcai) lakótelep?

Kocsit nyugodtan kinnhagyhatod, a környék nem szlömösödik,
aggasztó külsejű egyéneket csak lomtalanításkor látni.
Komolyabb balhékról nem hallani, nagynéha egy fényevő...

A HÉV menetideje a Batthyányi térig kb. 15 perc, csúcsidőben
5 - 6 percenként jár. Amíg a Moszkva térnél laktam, nem is
gondoltam volna, hogy ennyire közel van. Mióta a Megyeri hidat
átadták, a Szentendrei úti dugók is megszűntek.

Pontos négyzetméterárakról nincs infóm, a négyemeletesek
nyilván drágábbak, mint a tízemeletesek...
Amúgy a http://ingatlan.com -on kerület és ár szerint
tudsz keresni (meg gondolom, ezer más helyen is)

A távfűtés viszont elég húzós erre, szerintem az önmagában
nem jön ki 26 ezerből egy ekkora szigeteletlen panelben...

Nekem mégis bejött, pedig laktam már pár helyen Bp-en,
panelban is.

(Azt nem tudom, Nálatok szempont-e: Római part pár perc séta,
Máltai játszótér szintén, Rómaifürdő strand viszonylag közel.
Auchan közel, piac viszont nincs, rendes "közért" is alig...)

Üdv:
     Józsi