[Epitesz-barkacs] CO vs CO2 (volt re: kurblis)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Ápr. 12., V, 17:00:32 CEST

nincs kedvem ervelni.

keress ra google-ban, hogy mi a legkor osszetetele. ott lesz hogy mennyi alapbol a levegoben a co2.

tartos par szazalekos co2-ben tartozkodas (ez meg nem gyulik ossze alul, elkeveredik) orak alatt okoz koros allapotot. tehat nem olyan mint a pinceben lehajolsz es ottmaradsz, de mindenkeppen karos. melytengeri buvar, urhajo, tengerealattjaro, mindnel komoly tortenek a co2 kivonasa a levegobol az o2 potlasa mellett.

keress ra az oxigen deprived datacenter-re is.
15% oxigen kb annak felel meg, mintha 6000meter magasan lennel. viszont nem lehet benne a fat megggyujtani.

vajk