[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: kertészeti lyukfúró?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Ápr. 13., H, 16:56:15 CEST

Rendes ember biztos kivágná lánggal, de nekem nincs hozzás sem
hardverem, sem ismerősöm, így marad az a megoldás, hogy lézerrel
kivágatnám párszáz Ft-ért. A külső kört, a belső lyukat, és a vágást,
ahol majd szétnyílik. Szerintem ezres alatt lenne darabja.
De szívesebben megvenném készen, vidéken gazdaboltban biztos van is.

Gábor