[Epitesz-barkacs] kertészeti lyukfúró?

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2009. Ápr. 13., H, 22:48:49 CEST

Hali!

Milyen érdekes is a világ. Éppen ma, húsvét délutánján csináltam egyet, mert
a régit valakinek kölcsönadtam és nem tudom, kinek.
Borzasztó egyszerü megcsinálni. Lemezből vágtam egy kört, kb. 20centisre
sikeredett találomra. Ezt sugárirányban félig bevágtam. Mivel nincs olyan
vastag fúróm, amivel a közepére a lukat elkészíthettem volna, hegesztő
trafóval kifujattam.  Egy fél colos csövet használtam szárnak és ugyanebből
az anyagból lett a tetején a fogantyu is. Darab laposvas satuban
megcsavarva. A végét hegyesre vágtam, nem fecskefarkura. Némi  hegesztgetés
és kész a fúró. Olyan magyaros. Nem olyan szép és szabályos mintha gyári
lenne, de az enyém. Ráadásul remekül működik is.
Mindezek után olvasom a leveleimet, benne az alábbit.
Érdekes.