[Epitesz-barkacs] nyilaszsaro szerelveny bolt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 14., K, 23:45:29 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.04.14. 22:46:41 +2h-kor írta:

> Én a múlt héten voltam náluk, de nem láttam nyílászárót,
> vasalatot még kevésbé.
> Parkettát forgalmaznak.
> Hacsak nincs egy másik boltjuk is abban a hosszú udvarban.

a neten található információk ezek szerint nem sokat érők,

de az Üllői 32 kapu  és  a  Mária utca közötti homlokzatszakaszon
(a kaputól kb 40lépésnél kisebb távolságra)
viszont van egy külföldi cég, amelyik  ajtókra speciális zsanérokat,
zárakat árusít (szintén Üllői 32 cím alatt), csak jól titkolják a neten
(  a cég neve szintén nem magyar volt :-(  )

no, én erre a "cégre" gondoltam