[Epitesz-barkacs] csőbehúzva

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Ápr. 16., Cs, 12:31:44 CEST

hali

egy kerékpár világítását szeretném megoldani, fixen kiépítve.

ehhez a vázba húznám be a vezetéket, úgy mint a kemping bringákon is volt.

fúrtam a cső két vége felé oldalról egy-egy 3 mm-s furatot és ahogy tudtam
belülről is lesorjáztam.
az egyiken betuszkoltam egy a szigeteléssel együtt kb. 1.5 mm vastag drótot
és a másiknál próbáltam egy kampósra hajlított végű acélszállal megtalálni a
drótot és kihúzni.
na ezt kb. 10 perc próbálkozás után feladtam.

hogyan tudnám a vezetéket belehúzni a vázba ?
van valami speckó jól bevált 5lete valakinek erre ?

továbbá hol kaphatnék olyan picike gumi tömszelencét amit a furatba
illesztve a közepén jönne ki a drót és ez megakadályozná, hogy a drót
megsérüljön a furat szélén valamint, hogy befolyjon a víz ?

köszi

zsolt