[Epitesz-barkacs] csőbehúzva

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Ápr. 16., Cs, 13:31:50 CEST

köszi.

nem találok olyan picike mágnest és vasdarabot ami átférne a 3mm-es lyukon.
lehet, hogy nagyobbra kellene fúrnom ?

most találtam ki:

egy picike csapágygolyóra ráforrasztom a vezetéket, ez átfér a lyukon, de a
mágnes.....

megpróbálok egy winchester mágnest összetörni azok olyan erősek...
csak mennyit fogok játszani azzal hogy ne a vázhoz tapadjon henem csak a
golyóhoz...

zsolt

> hogyan tudnám a vezetéket belehúzni a vázba ?
> van valami speckó jól bevált 5lete valakinek erre ?
Nem próbáltam, de damil végén pici vasdarab, és mágnes a másik
lukon bedugva?
A 3 mm-es lukba nem kapsz gyűrűt, de elektronikás boltokban
átvezető, törésgátló beszerezhető. Becslésem szerint min. 6 mm-es
furatba.
Egyszerűbb esetben ragasztópisztoly segítségével kinyomod a rész
a drót és a furat között. Esetleg egy ráhúzott mipolánnal
megerősíted a szigetelést.