[Epitesz-barkacs] De szeretem ezeket a leveleket...

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Ápr. 16., Cs, 22:43:48 CEST

Halihó!

===
A mai napon megadatott nekem, hogy kipróbáljam egy olasz cég termékeit.
Fantasztikus eredményt hozott!!
Kb 45-50%-al csökkenti a vízfelhasználást! Ez egy szűrő, amelyet a régi szűrő
helyére kell becsavarni, ennyi az egész művelet! Ott eredményes, ahol folyó
víz felhasználás van: mosdó, mosogató, zuhanyzó. Ezeken a helyeken kb 50%
csökkenés tapasztalható ugyanolyan vízfelhasználás mellett!

Ha érdekel akár felhasználóként, akár üzletszerűen, jelkentkezz!
Mindössze 6480Ft egyszeri költségért kapsz egy készletet, ez a csatlakozási
költség is egyben!

Havi kötelező vásárlás nincs!
Igazán érdemes akkor is megrendelni, ha párezer forintos a vízszámla!
===
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor