[Epitesz-barkacs] De szeretem ezeket a leveleket...

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Ápr. 18., Szo, 00:22:49 CEST

Auth Gábor wrote:
>   Gyanítom, hogy simán lefojtja a vizet, és így azonos idejű mosogatáshoz vagy
> fürdéshez fele annyi vízhasználat társul, de a mosógépet aligha hatja meg,

Erről jut eszembe, van amelyik zuhanyrózsához eszméletlenül sok víz kell.
Feleslegesen, mert amelyiken kisebb lyukak vannak, és kisebb vízáramon is
normálisan folyik, azzal is le lehet zuhanyozni.
Ezt úgy sikerült megfigyelni, hogy most hogy kicsit vízköves a cirkó, és
csak jóval kisebb vízáramot tud "normális" hőfokon, fel kellett tenni egy
másik zuhanyrózsát, különben nem volt elég meleg a víz. :-)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))