[Epitesz-barkacs] faerkély

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Ápr. 19., V, 17:24:57 CEST

1,5m belso "belogas" mar komoly meghatarozo tenyezo a szoba belsoben
raadasul a fa direkt hovezetese is szamit. mert nem olyan, mint a
szigetelo haboke. illetve szamit a fa kezelese, festese is. kivul es
belul. az alatamasztasoknak sem biztos hogy eleg a sima fal.. gepesz
szemem is valami teherfelvevo es eloszto dolgot gondol oda..

szoval?