[Epitesz-barkacs] 18voltos akksis elektromotoros egyetemistaketyere?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 21., K, 14:15:13 CEST

> Subject: [Epitesz-barkacs] 18voltos akksis elektromotoros
> egyetemistaketyere?

köszi!!!!

4 db akkus csavarnyúzóval 4kerekű kisauto :-)

A miskolci Robert Bosch Power Tool Kft. versenyt hirdet, a magyar felsőoktatási intézmények hallgatói részére, Li-Ionos hajtással rendelkező jármű tervezésére és kivitelezésére.

A feladat: > A miskolci Bosch által fejlesztett és gyártott Li-Ionos kéziszerszámok felhasználásával és beépítésével – mint meghajtás - egy üzembiztos jármű tervezése és építése