[Epitesz-barkacs] pvc ragaszto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 22., Sze, 10:49:20 CEST

Korábban valaki kérdezte, hogy mivel ragasszon pvc fóliát.
Jött is valakitől válasz, hogy ne kemény pvc ragasztóval, mert merev lesz
a ragasztás.

Nekem pont ilyenre lett volna szükségem (vinilfix), de a baumaxban ez nem
volt (oda találtam menni), hanem egy ceys PVC glue nevű trutyi. Ez
átlátszó, ugyanarra való, tehát kemény pvc idomok ragasztására, de fél nap
múlva is egy gumiszerű anyag marad. (Kinyomtam egy kicsit egy pvc
csődarabra).

Szóval ezzel biztos lehet lágy pvc-t is ragasztani. Amúgy ez is
tetrahidrofurán alapú, már a szagáról is megismerem. Párszáz Ft egy 70g-os
tubus. Nem is volt a baumaxban más.

(Nekem meg pont a kemény kéne, szóval a vinilfix-re rá kell hajtanom
máshol. Abból is van színtelen meg szürke. Ezek után nem tartom kizártnak,
hogy a színtelen bizony rugalmas marad. A szürke az biztos, hogy a szürke
kemény pvc oldata, azzal már volt dolgom.)