[Epitesz-barkacs] pvc ragaszto

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Ápr. 22., Sze, 21:13:05 CEST

Szervusz Mágus!

> Miert ne lehetne? :-)

(-:

Mi lesz ebből, ciszterna?

egy barátom most csinált vasbetonból 36 m3-asat, és egyszerűen mezgaz
fóliával akarja kibélelni vakolás után. Szerintem nem lesz jó... én is
szeretnék majd, és arra gondolok, hogy lenne egy rendes pince, és abba
utólag helyben legyártva egy üveg/epoxigyanta cucc. Mellette lenne
hely krumplinak stb. Mondjuk lehet, hogy nem, mert túl drága, de ez
biztosan javítható lenne, és megoldódna a helykérdés is.

szia: Balázs