[Epitesz-barkacs] kadlefolyo

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Ápr. 23., Cs, 03:49:01 CEST

Mi meg leragasztottuk az egészet leukoplaszttal. Szép is, igényes is, és
tizen centit nyertem :)

Láttam már olyan túlfolyót, amit lehetett forgatni, meg olyat is, amit
el lehetett zárni. De pl. a Ravaknál van olyan túlfolyó, ami egyben
kádtöltő is. Ezutóbbi pl. 30eFt, szóval arra készülj, hogy nem lesz olcsó.
Inkább keresnék olyat, amin gyárilag 1 lyuk van, és összeraknám fejjel
lefelé, vagy vennék olyat, amin 2 lyuk van, és kitömném összeszerelés
előtt az alsót.

Gábor