[Epitesz-barkacs] négyszögesőztető kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 23., Cs, 13:38:44 CEST

elég sok ilyen ketyerét láttam kidobva, és mielőtt
(szerintem) játékszernek tűnő ketyeréért kiadnék
6 - 12 eHUF -ot megkérdezném,

kinek milyen tapasztalata van ezügyben.

pl.
1980
GARDENA Polo-négyszögesőztető 90-220 m2
Beöntözött felület: 90 m2 – max. 220 m2.
Beállítható hatótáv: 7 m – max. 17 m.
Öntözési szélesség: max. 13 m
******
ebből arra gondolok, hogy a 14m széles telken középvonalban
lerakva elég lenne, a jobbra-balra mozogva 7 - 7m?

az "öntözési szélesség" a "másik irányt jelenti"?
*******
mennyire nyomásfüggő az "öntözési szélesség" ?
(hogy ne a szomszéd kertjét locsoljam, ha nagyobb nyomás van véletlenül?)
*******

azt látom, hogy nem javítható, nem szétszedhető :-(

készített-e  valaki ennél jobb, vagy biztonságosabb ketyerét?