[Epitesz-barkacs] vízcsepp fehér nyoma

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Ápr. 25., Szo, 18:31:59 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 25 Apr 2009  15:10 levelében:
> vízcsepp fehér nyoma __kútvíz__  használata esetén
> a nagyobb mésztartalomra (német keménységre)
> utalhat? jól gondolom?
jól

> szepygabitól kérdezve, neki milyen m~nszere van ehhez, milyet vett?
Nem műszer. Egy üvegcse vegyszer, és egy pici mérőhenger.
Bemérek 5 ml vizet, a jelölésig, és csepegtetem hozzá a zöld
vegyszert. Cseppenként egy NK fok a víz keménysége. Amikor
rozseszinre valt, abbahagyom, es ahany csepp belement, annyi a
kemenysege.
Nagyobb vizvezetekes boltokban is van, pl. a Szatmarinal, Kispest es
Lorinc hataran, a vasuti sorompo kispesti oldalanal. Az meg
biciklivel is jarhato tavolsag :-)
Megkerdezheted a csollak.hu oldalrol is, azokig csak a Gilice terre
kell menned.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu