[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 26., V, 14:47:14 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Nem valószínű, illetve nagyon nem értek hozzá, csak ugye az állottvízes
mókát láttam sokszor nőknél, valamint amikor megszivattam
vákuumszivattyúval egy üvegben csapvizet, akkor elképedtem, mennyi gáz jön
ki pezsgéssel. Úgy nézett ki szinte, mint egy frissen kibontott, előtte
felrázott szénsavas ásványvíz. (A felforrás utána jött, az másképp is néz
ki.)