[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Ápr. 27., H, 08:02:57 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.04.27. 06:59:46 +2h-kor írta:

> Gyujts tuzet a kertedben, majd hallod a szomszedok mekegeset :-)

szomszéd mekegése volt, ha zárt ablakok mellett 1 heti tüzifát  max.1/2
órányi gépi fűrészelést kellett elviselnie (inkább üvöltött, mint mekegett)

a harmadik üvöltőrohama idején tudomására hoztam, hogy én
üvöltés nélkül viselem el, hogy malacperzselővel égetnek kábeleket
rendszeresen, és a büdös füstjük száll át hozzánk.

az üvöltése érdekes módon abbamaradt :-)