[Epitesz-barkacs] A kicsapódó kondenzátum savas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Ápr. 27., H, 10:33:44 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Á, dehogyis, még a keleti határszéli zsákfalukban is 2-3 házanként jut
> egy rendőr.

Ez egy érdekes dolog. Volt idő, amikor nem tudtam úgy elmenni itthonról,
hogy legalább 1-szer ne állítson meg rendőr (autóval mentem). De
ifjúkoromban is volt idő, amikor még gyalogosan is igazoltattak. Ha
leugrottam a villamosról, mielőtt megállt volna, jópárszor elkaptak, sőt,
ha nem a gyalogátkelőhelyen mentem át, úgy is elkaptak párszor. Nem mindig
volt bünti, de lebasztak... Én eléggé zaklatásnak fogtam fel.

Most más az ábra, marha ritkán állít meg a rendőr, éjszaka sok
rendőrautóval találkozom, ha sétálok (eü), de még ezek se csesztetnek.
Néha jól megnéznek, ja, ez az a barom, aki éjjelente gyalogol... aztán
békén hagynak. De nagyon figyelnek láthatóan.

Semmi se jó? Ha ott lenne mindenütt a rendőr, mindenbe belekötne, az lenne
a jó?

Fejlettebb országokban még ritkább, hogy csesztetik a lakosságot. Hogy
mekkora a felderítési arány, az más tészta, nincsenek sem abszolút, sem
összehasonlító adataim, de érezni vélem, hogy más bajotok van a
rendőrséggel. Egyfajta tudathasadásos állapot. Hol sehol nincsenek, hol
ávósok, hol hagyjanak békén, hol legyenek ott mindenütt... hát ezek
egymással ellentétes követelmények. Így nem lehet hozzáállni értelmesen.
Persze vilcsó, hogy rengeteg baj van, de nem kéne pl demoralizálni sem a
yardot! Úgy nem lehet dolgozni!

Tegnap hallottam, elröhögtem magam: A bolíviai rendőröknek, akik
lemészárolták a rózsafloreszékat, nem volt fenn az azonosító jelük. :-)